Lukijat

lauantai 16. huhtikuuta 2011

Sirkus

Moikka pandat!
Ootteko jo käyneet kattomassa Panfun sirkusta ladon vieressä? No ei siellä sirkuksessa kyllä oo muuta kun Panfutiimin sirkusvideo. Sitten voi osallistua sellaseen sirkusaiheiseen videokilpailuun. Mä en kyllä osaa sirkustemppuja, mutta kyllä Panfusta löytyy varmasti sirkusteleviakin pandoja. Ja mr. Curley antaa tän sirkusteeman kunniaks sellasen kivan pelleasun. Ja nyt kuvia:

Tossa on se sirkus, joka siis löytyy ladon vierestä.


Ylhäällä näkyy mr. Curley ja minä




Tuossa näette kuvia siitä pellepuvusta.


Tossa on kuva siitä Panfutiimin videosta.

Päivän päätteeks mulle tapahtu jotain outoa. Olin Karibian rannalla, jossa ei näkynyt Frediä, eli sitä mustekalaa. Päätin mennä puumajaani ruokkimaan lemmikkejäni. Kun tulin puumajaani, niin sitten yhtäkkiä raivopäiseltä näyttävä Fred oli siellä! :O Vähän pelottavaa, vai? Muistakaa käydä osallistumassa honin kilpailuun
Tassutellen, Domino
                                                                            

      

3 kommenttia:

  1. Mikä toi outo heppa ja rahajuttu... Ja mikä toi naisen ääni on?! Ja Domino, se Fred tuli sulle kahvikutsuille. xD

    VastaaPoista
  2. Mullekki on käyny noin ton mustekalan kanssa ;D

    VastaaPoista
  3. Voitko olla vaavinpanfu-blogin lukija. Auttaisit kovasti blogiani! Ja hui kauhia! :D. Olen sinunkin lukijasi kohta! T:vaavi

    VastaaPoista